امروز : 04 آذر 1403
مجتبی آرین فرد
مسئول اموراداری
فوق لیسانس مدیریت دولتی


شرح وظایف مسئول اموراداری
  •    ثبت و اندیکس کلیه مکاتبات وارده و صادره و ارجاع آنها به واحدهای ذیربط
  •  بایگانی کلیه سوابق مکاتبات وارده و صادره به تفکیک آنها
  •  تشکیل و بایگانی پرونده پرسنلی، پرونده آموزشی و پرونده طرح تبیین مسیر ارتقا شغلی کارکنان
  •  بررسی پرونده پرسنلی و آموزشی کارکنان از لحاظ استحقاق گروه و مزایای کارگزینی
  •  تهیه و ارسال کلیه گواهی های مالی،انجام کار، اضافه کار، طرح مشارکت، آمار پرسنلی، حق لباس، آنکالی و . . .
  •  صدور کلیه احکام کارگزینی اعم از رسمی و پیمانی از طریق نرم افزار جامع پرسنلی
  •  انجام کلیه امور مربوط به طرح ارزشیابی کارکنان بیمارستان تا حصول نتیجه
  •  اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارزیابی فرمهای نظر سنجی و ارائه گزارش مربوط
  •  محاسبه کلیه سوابق مرخص های روزانه، پاس و مأموریت ساعتی، مرخصی های استعلاجی و جهت کلیه کارکنان
  •  بازنگری و بازبینی در برنامه جامع پرسنلی و رفع مشکلات و نواقص احتمالی بصورت ماهیانه
  •  تشکیل کمیته فرعی طرح طبقه بندی مشاغل بمنظور بررسی سوابق ارتقا گروه
  •  شرکت در کمیته های مختلف بیمارستان و همچنین حضور در شورای اداری بیمارستان بمنظور بررسی و بهبود روشهای انجام کار
  •  تایپ کلیه مکاتبات بیمارستان
  •  طراحی و تایپ کلیه فرمهای اداری
  •  برنامه ریزی و انجام کلیه اقدامات برنامه حضور و غیاب کارکنان
  •  ارائه گزارش تایمکس به مقامات ذیربط
  •  انجام کلیه اقدامات رفاهی کارکنان در زمینه های بیمه تکمیلی درمان، دانش آموزان ممتاز، قرعه کشی سهمیه های تخصیصی به واحد جهت وام و سفرهای سیاحتی و زیارتی