امروز : 04 آذر 1403
مصطفی یگانه
کارشناس مسئول حقوق و مزایا
کارشناس حسابداری


شرح وظایف کارشناس مسئول حقوق و مزایا
  • بررسی و مطالعه قوانین و مقررات و آئین نامه ها و بخشنامه های مربوط به رشته شغلی
  •  آشنایی لازم با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
  •  تهیه لیست حقوقی کارکنان و تهیه دیسکت بیمه و مالیات
  •  تهیه لیستهای اضافه کار و تهیه دیسکت
  •  تهیه فیش بر اساس لیست های تنظیم شده
  •  تنظیم لیست پاداش و ذخیره مرخصی بازنشستگان
  •  تنظیم لیست پرداخت بن غیر نقدی و حق لباس پرسنل
  •  تهیه و تنظیم لیست حق محرومیت از مطب پزشکان
  •  تهیه و تنظیم کشیک آنکالی پزشکان
  •  تهیه و تنظیم حق سنوات و بازخرید مرخصی پرسنل قراردادی(تبصره 3 و4)
  •  تهیه و تنظیم کمک هزینه ازدواج و فوت پرسنل
  •  تهیه و تنظیم کمک هزینه مهد کودک
  •  پرداخت پاداش پایان سال کارکنان طرحی و قراردادی( تبصره 3 و4)
  •  پرداخت حق الزحمه دانشجویانی که بصورت کار دانشجویی در بیمارستان فعالیت می نمایند.
  •  تنظیم اسناد حسابداری تعهدی حقوق و مزایا کارکنان طرحی و قراردادی (تبصره 3و4)
  •  درج اطلاعات احکام جدید کارگزینی کارکنان طرحی و قراردادی (تبصره 3 و4) و پرداخت ما به التفاوت حقوق و مزایای کارکنان مذکور
  •  پرداخت حق الزحمه کارکنانیکه از سایر سازمانها دربیمارستان فعالیت می نمایند.
  •  پرداخت حق الزحمه کارکنانیکه بصورت مامور در واحد های واگذار شده به بخش خصوصی فعالیت می نمایند.
  •  پرداخت حق الزحمه کارکنانیکه بصورت قرارداد پرکیسی در بیمارستان فعالیت می نمایند.
  •  شرکت فعال دردوره های آموزشی مرتبط با شغل و پیاده نمودن نتایج آن درانجام وظایف محوله
  •  بررسی حقوق و مزایای کارکنانیکه متقاضی دریافت وام از بانک می باشند جهت تایید قدرت پرداخت اقساط ماهیانه
  •  انجام امور حسابداری مربوط به صندوق قرض الحسنه بیمارستان
  •  انجام سایر امور محوله طبق مقام مافوق